diumenge, 28 de febrer del 2010

LA MAR BAIXA 4' A LA MITJA DE CAMBRILS 1H47'40''!!!




Primer que tot, destacar la marca personal que ha fet avui la Mar a la Mitja de Cambrils,
baixant en 4 minuts el seu registre !!! Finalment ha aturat el crono en 1h47'40'' aguantant
la llebre de l'hora cincuanta com una campiona.
Jo l'he acompanyat el els últims 12Km sumant-ne 7 més a 3'55''/km per acabar
l'entreno que tocava avui.

La setmana passada, vaig haver d'escoltar el sistema inmunoilògic que portem
els humans de serie i ke se li ha de fer cas si no volem lesionar-nos. Dic això
perquè després de la mitja de BCN que hem vaig exprimir al màxim, hem va
quedar el diposid vuit de gasolina i en aquesta setmana no vaig correr fins
dimecres, fent entrenos alternatius de piscina incrementant les sesions
d'estiraments i abdominals.
El dissabte ja millor vaig fer entreno a la Platja Larga 6x2000 a 4'15''/km.
Aquest passat dimecres 6x2000 al faro a 3'50'' (ultima a 3'35'') rec:1'30''.
Dissabte 2x3000 a 3'50'' i avui els 6500m a 4'. Que amb les 6x1000 que
hem queden per aquest dimarts completen els entrenos de qualitat, per
la Marató BCN del pròxim diumenge.

Content, ja que no tinc massa sobrecàrrega, ja veurem que surt diumenge, anirem de menys a més, hi ha gaudir-la !!!

Aquesta quinzena he acumulat:
SWIM 8850m
BIKE 127Km
RUN 136Km
GIM 3h

2 comentaris:

  1. Anims Marc!!!
    La feina ben feta sempre té resultats!!!
    Ara ja toca, com deia Cruiff, sortir a gaudir.
    Salut!!!

    ResponElimina
  2. Apostes:
    A la marató de Barcelona farás 2h 55 min
    Espero que tingues sort i que et vaigue molt be tens cames per fer-ho!

    Albert Giné

    ResponElimina