dimecres, 3 de febrer del 2010

SETM. DE CANVIS AMB DIUMENGE GRATIFICANT


Aquesta ha estat una setmana de canvis radicals i diferens sensacions en els entrenos.
Pel que fa els canvis: ara torno a fer vida de mortal treballant un mínim de 8h com Arquitecte Tècnic assalariat d'una nova empresa constructora, de la qual, n'estic força content.
Això vol dir que caldrà compactar entenos i buscar temps d'on no n'hi ha...
Pel que fa les sensacions: aquesta setmana, he seguit al peu de la lleta els entrenaments per
la Marató BCN, amb un dimarts de 16x200 a 40' i recuperant al trote pels laterals del francolí,
amb arena compacte molt recomenable. Tiradetes a ritme dimecres i dijous, on aquest últim dia m'he resentit de sobrecàrrega als iskio, que m'han desaparegut gracies a una sesió de rehabilitacio amb el "Compex". Diumenge he realitzat els 24Km de la cursa de muntanya de Benifallet, ja ke tenia el mono, sense entreno de desnivell he fet una molt gratificant 7ª posició, acabant amb una llaga al peu, pero super sencer i sentint la nova velocitat assolida pel pla, llàstima que amb els 1450 de positiu no i agués massa.
Durant la cursa d'organització impecable, per esta gent, vull ressaltar uns dels anims que hem van donar dient: "vas de cine" o "animo chaval", etc......Esta gent ho porten a la sang...

La totalitat d'entreno setmanal ha resultat ser:
7700m de SWIM.
50Km de BIKE.
64Km de RUN.

2 comentaris:

  1. Collons anem al rebes!!! tot el que faig jo de bici ho fas tu corrents....grrrr.....a veure si puc començar a correr ja, que la Marato s'apropaaaa!!!!

    ResponElimina
  2. Molt be tio, jo quan et vaig veure anaves molt sobrat, de veritat arribant a meta anaves sanser per que això es veu, anims i lluita pels objectius.
    Albert Giné

    ResponElimina